Kļūdas ziņojums

Could not read the EU Cookie Compliance JavaScript file that is used to handle disabled scripts. There may be a problem with your file system or the file may be missing. Try accessing the EU Cookie Compliance settings page and re-save the form.

Jūrmalas valstspilsētas pašvaldība 

ir vietējā pārvalde, kas gādā par pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.

Iedzīvotāji ievēl savu pārstāvniecību – Jūrmalas domi. Tajā ir 15 deputāti.

Jūrmalas domi vada domes priekšsēdētājs Gatis Truksnis un divi viņa vietnieki – Rita Sproģe un Jānis Lediņš. 

Deputāti lēmumus pieņem sēdēs.

Domes sēdes notiek vienu reizi mēnesī. Lai nodrošinātu domes darbību un izskatītu lēmumu projektus, ir izveidotas komitejas un komisijas.

Domes pieņemto lēmumu izpildi nodrošina pašvaldības iestādes un kapitālsabiedrības.

Pašvaldība nodrošina

  • komunālos pakalpojumus;
  • teritorijas labiekārtošanu un sanitāro tīrību;
  • izglītību;
  • kultūru;
  • veselības aprūpes pieejamību;
  • sociālo palīdzību
  • sekmē saimniecisko darbību;
  • organizē sabiedrisko transportu.

Par Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem var uzzināt:

  • zvanot uz tālruņiem – 670938166709384367093971
  • rakstot uz e-pasta adresi: pasts@jurmala.lv
  • ierodoties kādā no Apmeklētāju apkalpošanas centriem: domē Jomas ielā 1/5, Kauguros Raiņa ielā 110 vai Ķemeros Tukuma ielā 20
  • rakstot uz Jūrmalas valstspilsētas pašvaldības sociālo tīklu kontiem Facebook vai Twitter

Darba laiki

  • Pirmdienās no plkst. 8.30 līdz plkst.18.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 13.00 līdz plkst. 13.30)
  • Otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz plkst.17.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 13.00 līdz plkst. 13.30)
  • Piektdienās no plkst. 8.30 līdz plkst. 16.00 (pusdienu pārtraukums no plkst. 13.30 līdz plkst. 13.00)
  • Brīvdienas – sestdiena, svētdiena.